Vi vill veta vad du tycker

Kultur- och fritidsförvaltningen jobbar bland annat för att leder och strövområden i kommunen är välkomnande och håller en hög kvalitet, samt att det finns kartor och rätt information till din hjälp. Vi vill veta vad du tycker. Dina erfarenheter och synpunkter är viktiga och hjälper oss att utveckla det rörliga friluftslivet.

En man och en kvinna vandrar över en vidsträckt hed i sommargrönska med sjön i bakgrunden.

Vandring över vackra Äspehöjden. Foto: LWimages

Var med och tyck till!

Nu finns möjlighet att bidra med dina synpunkter och erfarenheter av naturområdet på Hovdala i en enkät. Frågorna som vi hoppas att du vill besvara handlar om kvaliteten på service och faciliteter som kultur- och fritidsförvaltningen erbjuder ute i fält, samt vilken typ av informationsmaterial som är viktigt för dig. Vi är tacksamma om du vill dela med dig.

Hur hittar du enkäten?

Du svarar på enkäten digitalt via länkarna nedan. Är du ute och vandrar på Hovdala kan du hämta enkäten i din mobiltelefon med en QR-kod som finns anslagen på informationstavlorna vid slottets parkering, porttornet eller vid Boketorp.

Enkäten består av nio frågor med svarsalternativ och möjligheter till kommentarer som fritext. Det finns både en svensk och en engelsk version.

Som tack för din hjälp lottar vi ut ett mindre vandringspaket. Vill du delta i utlottningen behöver du uppge dina kontaktuppgifter i formuläret.

Du kan svara på enkäten innan den 15 september.